Inschrijving
Inschrijven kan bij de ledenadministratie en dient schriftelijk of via het digitale inschrijfformulier te gebeuren
Het inschrijfgeld is (éénmalig) € 10,–.
Inschrijving kan niet plaatsvinden zonder het afgeven van een machtiging via een machtigingskaart tot automatische afschrijving van de halfjaarlijkse contributie.
De contributie wordt per half jaar geïncasseerd, 31 maart voor de periode april t/m september en 30 september voor de periode oktober t/m maart.
Bankrekening
Het bankrekeningnummer van BC Apollo is (volgens de nieuwste IBAN-normen) NL37 RBRB 0929 1444 22 (Regiobank) / BIC code RBRBNL21
Lidmaatschap opzeggen
Dit kan alleen vóór 1 april of vóór 1 oktober van het jaar. Houd er rekening mee dat er een opzegtermijn is van vier weken. Uw opzegging moet dus binnen zijn respectievelijk vóór 1 maart of vóór 1 september. Opzeggen kan alleen bij de ledenadministratie en dient schriftelijk of via e-mail te gebeuren
U-pas
Ook onze vereniging heeft zich bij de U-pas aangesloten. De U-pas geeft korting volgens de voorwaarden van Stichting U-pas.
De U-pas moet schriftelijk worden aangevraagd en aanvraagformulieren liggen o.a. bij bibliotheken of zijn te downloaden via www.u-pas.nl .
Contributie betaling bij langdurige afwezigheid.
Als een lid door langdurige afwezigheid, vakantie/ziekte/blessure, langere tijd,
minimaal 13 aaneengesloten weken, niet kan spelen is het mogelijk om tijdelijk
als niet spelend lid te worden geregistreerd.
Tijdens deze periode is hij/zij alleen de vaste kosten, in 2024 €30,00 per jaar, verschuldigd.
Als een lid staat geregistreerd als niet spelend lid is het niet toegestaan om tijdens deze
periode wel te gaan spelen!
Voorwaarden:
De jaarcontributie wordt in 2, halfjaarlijkse, periodes vooraf voldaan.
periode 1, april t/m september en periode 2, oktober t/m maart.
Het lid voldoet aan de criteria van de afwezigheidsregeling.
Verrekening vindt na afloop van contributieperiode plaats d.m.v. restitutie.
Het lid is niet actief bij een andere vereniging waarbij een vergelijkbare inspanning wordt verricht.
Criteria afwezigheidsregeling:
Een lid komt alleen in aanmerking voor de afwezigheidsregeling als het lid 13 achtereenvolgende
weken niet kan spelen als gevolg van een langdurige vakantie, ziekte of blessure.
Procedure:
Bij een langdurige vakantie, ziekte of blessure waarbij de verwachting is dat het lid voor een
langere periode niet kan spelen kan deze de penningmeester hiervan op de hoogte stellen d.m.v.
onderstaand webformulier in te vullen en te versturen.
De datum waarop het lid niet meer kon spelen wordt op het webformulier ingevuld.
De ingangsdatum van de afwezigheid mag maximaal 3 weken voor de aanmeldingsdatum liggen.
Zodra het lid weer gaat spelen wordt webformulier wederom ingevuld met de datum
waarop het lid weer is gaan spelen.
Als het lid na het proberen erachter komt dat de regeling moet worden verlengt dan meldt het lid
dit bij de penningmeester (penningmeester@bcapollo.nl).
Het lid is zelfverantwoordelijk voor het aan- en afmelden voor deze regeling.
Aan- en afmelden kan alleen via het digitale formulier afwezigheidsregeling.
De penningmeester stuurt een bevestiging per e-mail.